NimetDilmen Şafak 5 ama sanırm benim paşa daha çok bekletcek 😒😔 Hic doqurcak qibi bi belirtim yok şaka qibi 😁
Esramese NimetDilmen konus gel artk diye ben sakasini bile yapsam fena hareketleniyor icerde çıldırıyor sen dogur sira bizede gelsin artk son 24
Meralmunevver NimetDilmen Bende sizinle aynı durumdayım 39+3 olduk bugün dün kontrolum vardı.Normal olduğu için bekleyeceğiz diyor doktorum.Bi sıkıntı olmadığı süre 41 e kadar bazende 42 ye kadar bile bekliyorlarmış 😰Son zamanları beklemek gerçekten çok zor hayırlısıyla sağlıklı bı şekilde alalım bebisleri kucaklarimiza
Ebru0101 NimetDilmen kız son 5 kaldı diyor hayır yani hiç bi belirtimizde yok 🤯 onu geçtim bide hareketleride azaldı artık okadar aktif de degil 😁 😁 😁 😁 Nasıl son 5 bu ben anlamadım
NimetDilmen Esramese Bi kac kere knustum ama yok rahatı yerinde 😁 Hayırlısıyla bi doqurayim de söra size qelsin artk 🙈
Uraz_12 Benimde sancilarim bugun sabah 5 ten itibariyle basladi 39+0 dakika tuttum bakalim duzenli cikacak mi sanirim sancilarim tutmasinin buyuk nedini sicak su altinda squat yapmam 🤔🤭
NimetDilmen Uraz_12 Aqrılarım var sadece oda aqırlastım die onun dsinda bişey yok maalesef. Bqun nst de iyi cktı. Dediqini bende deniyim bakalm banada faydası olcak mı
Uraz_12 NimetDilmen bende burda okumustum denedim iki kez banyoda bugun sabah nisan geldi ve sancilar basladi ama duzensizdi simdi 10 dkda bir geliyor yavas yavas dolabi bosalttim duzenliyorum ne olur ne olmaz 🤭😂
NimetDilmen Ebru0101 Bence 5 yerine 15 felan demek istyo 😁😁 Valla bende anlamadm kuzum qün yaklaştıkça daha farklı bisiler bekliodum ben ve bizde tık yok 😁😁
Ebru0101 Uraz_12 darısı bizim bsımıza bende hergun sıcak suya giriyorum bi kaç gündür bel agrısı kasıkta adet sancısı gibi bi agrı oluuor ama devamı yok yani
Uraz_12 NimetDilmen artk dogurayim ya biktim artk şu hamilelikten bide cok kilo aldim ben 24 kilo aldim ordan oraya yuvarlanip duruyom top gibi agri sanci dinlemem yeterki kurtulayim hurmada cok yedim artk sekeer komasina gircem 😫😫
Uraz_12 Ebru0101 dogum belirtileri iste senin yaklasmiş gibi bulanti ve ishalde varsa yakindir dogumun insallah rabbim hepimize kolaylaştirsin 🤲🤲
BeKbra Benim gibi olan biri dahaaaa🙈 benimde son 5 ve hiç belirtim yok. 😔 Sanki yerinden çok memnun doğmak istemiyor gibi 😅
5461 Rmysaaydin benim de 12 den sonra 3 gunum var 40 olacam ama bı belirti yok anlamadım gitti 41 e kadar bekliyomus doktor 🤦♀️
Ebru0101 Kızlar badem yagı ve zeytinyağı rahminize sürüncede açılma oluyormuş ben yapmaya başladım hem dogumda kolay y oluyormuş
Serra2018 Ebru0101 bende 38 oldum oyle bunaldim ki hemen olsun istiyorum bende acilsin diye birseyler yapayim diye dusunuyorum.boyle resmen yarim yamalak bir insan gibiyim .15 aylik bir kizim var onunlada ilgilenemiyorum 😔
NimetDilmen Uraz_12 Bu kdar dayandysak 10 15 gün daha dayanabilirz diye dsunuorm ama bnde artk zor druyorm aqrılardan
Ebru0101 Serra2018 çok şükür de sabret zor oluyor ama işte inşallah geç olurda güç olmaz bol bol yürü çok afedersin wc de sürekli ıkınma yap bak onunda faydası oluyormuş