SBY01 her yerde varsın isimsiz "Anne adayı" sen çok mükemmel bir Annesin tamam mı buradaki herkes cahil, herkes bebeğine zarar vermek için çabalıyo ve o yüzden de post açtılar.. Bizim anneliğimizi sorgulayacak o mükemmel anne ne zaman gelecek diye bekliyorlardı. 🧐 Ama sen çok bilgili, bebeğini bütün annelerden daha çok düşünen çok aydın bir insansın.. Tatmin olduysan tatsızlık çıkarmadan gidebilirsin....