Arkadaşlar açıkcası rahat etmedim yine geldim. Şimdi kimlerle konuşmam geçti bilmiyorum ama buradan bi toplu mesaj bırakıyorum. Hepiniz kendince gerçekten iyi anneleriz. Benim öfkem aslında biraz farklı ama yine de içmeyin sigarayı. Sizin için kesinlikle dua edeceğim bırakmanız icin. Ve tabii ki pislik değilsiniz onu da vesveseme bağışlayın o kelimeyi yazarken bile mutlu değildim az önce konuşmalarda. Hepimiz birer evladı için her şeyi yapacak olan anne adaylarıyız. Ve bir şey olsa İnan’ın ki gerçekten üzülenlerden ilk benim ama dua edeceğim hepimize. Rabbimin sigara içenleri sigaradan kurtarmasını, hasta olanları şifalarına kavuşturmasını, çocuk isteyenleri tez zamanında çocuk nasip etmesini. hamile olanları da kolay doğurmalarını. Affınıza sığınırım düştüm gaflete hakkınızı helal edin kızlar hepiniz icin en içten en İyisini diliyorum ve dua ediyorum. Hakkınızı helal edin