Burada çoğumuz hamileyiz veya hamile kalmak için çabalıyoruz. Duygularımızı pek yönetemiyor olabiliriz o yüzden ama herkes herkese saygı duymak zorunda. Kimse kimsenin işlediği hatadan dolayı yargılanmayacak veya kimse kimsenin yaptığı sevapla cennete gitmeyecek. Her şey bireyseldir. İsteyen sigara içer,isteyen içmez. Zararlarını herkes biliyor. Zaten kimse sigara çok faydalıymış hamileyken demiyor. Ana bir bağımlılık söz konusuysa gerçekten zor bir durum. Hakaret ederek,aşağılayarak ancak kendinizi küçük düşürürsünüz. Sigara içmiyorsanız,içmeyi tercih etmiyorsanız lütfen böyle postlara yorum yazmayın. Hem kendi sinirinizi hem konı sahibinin sinirini bozmayın. Hamileliğinin başında sigara içmiş ve sonradan bir şekilde bırakabilmiş arkadaşlar yardımcı olursa konu sahibi için daha doğru olur. Lütfen kelimelerimize dikkat edelim. Burada birilerine hakaret ederek ego tatmini yapmayalım. Karşınızdaki insanın hakkına girmeyin. O sigara içerek bebeğinin hakkına girmiş veya girmemiş sizi ilgilendirmez. Herkesin bebeği ve hayatı kendisini ilgilendirir. Konu ile alakalı yorumlar yapalım.
Ben de hamileliğimin başında içiyordum sonra çok azalttım haftada bir iki tane içmeye başladım. Şimdi 25.haftadayım ve hareketleri iyice arttı. Onun tekmelerini hissedince ona bunı yapamam dedim ve bir buçuk aydır ağzıma bile sürmedim. Bol bol sakız çiğneyerek atlattım zor dönemleri. Hala ara ara canım istiyor ama yapamam kızıma bunu. Bir gün az tekme atsa içim mahvoluyor.