Konul_Nilay allahim hic ama hickimseye yasatmasin... ten tene bi saatlik temasin hayalini kurmustum ama nasip olmadi... ama olsun du.. yeterki yavrum iyi olsun.. 40 dakika ugrastilar.. o ama kirk dakikanin her bi saniyesi benim omrumden omur aldi... bir asir gibi geldi. Agladigini duyunca oyle bir yuk kalkti ki ustumden... oyle bi ohladim ki... simdi her agladiginda sukur ediyorum. Baskalarinin eziyet, mizmizlama diye adlandirdiklari bu aglama benim icin nimet...