2lokummannesiii idrarda seker ciktiginda kan alip kontrol ediyorlar ve 24 saatlik idrarini toplayip laboratuvarda kontrol ediyorlar, normal cikarsa sorun teskil etmiyor, ama gercekten seker varsa gebelik diabeti oluyor once diyet veriyorlar (un seker gibi seylerdne uzak durmak) dahada gecmezse insuline veriyorlar. Kontrol altina alinmadigi zaman gebelik zehirlenmesine kadar yol acabiliyor. Ama Allahtan hic olmadi 🥰 sadece baya kontrol altindayim. Idrarde yuksek cikmasi yorgunluk veya soguk alma sonucuda olabiliyormus 🤷🏻♀️🙏🏻