Annecik03 Zeyzey20 evet, ben sinavlarda felanda okurdum.. **Rabbi yessir velâ tuassir Rabbi temmim bi’l-hayr Rabbim! kolaylaştır zorlaştırma, Rabbim hayırla sonuçlandır** sanirim 50milyon kez tekrarladim dogumda 😂🤭
Fatma_Ozgur Annecik03 oyy kurban olsunlar hem ağladım hem güldürdünüz rabbim ikinize de hayırlı ömürler versin sağlıcakla inşallah 🥰
Annecik03 Esesen agizlari torba degilki... vallahi bende bikmistim ama hicde oyle olmamist. Sacma sapan seyler anlatan cok...
Zeydo Keyif ala ala gülerek okudum, kimi yerde içim ürperdi tüylerim diken diken oldu gözlerim doldu. Yalnız her anını gözümde canlandırdım 🙈 Allah herkesin yavrusunu sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah , sende güle güle büyüt bebişini🥰
Gulsah7171 Annecik03 kahkaha atarak okuyordum taa ki bebeğin çıkışına kadar sanki o kadar kahkaha atan ben değil gibi hüngür hüngür ağladım. Rabbim hepimizi bebeklerimizi sağ sağlim kurtarsın çok güzel anlatmışsın canım 🙏🏻
Annecik03 Gulsah7171 amin amin... rabbim hickimseyi evladiyla sinamasin 😔 cok zormus.. o 40 dakika nefes almasi icin ugrastiklari surenin her saniyesi bir asr gibi geldiydi bana.. simdi ise baskalarinin "eziyet" "mizmiz" diye adlandirdiklari o aglamasi benim sukur sebebim...