Seymanursrtp ahh canım içinin rahatlatılması lazım anladığım kadarıyla, devlete atanmadan önce özel hastanede çalıştım yenidoğn y.b hergün bir sürü normal dığum ve sezaryene girdim ve asla normal doğurmam kesinlikle sezaryen ( bakanında varsa oh mis) neymiş kesilirsin ee normal doğumda vajinadan anüse kesiliyor ( epizyotimi) karnımı kestiririm daha iyi , hemen kalkamazsın sezaryen olurasan ee iyi bakılırsam maksimum 10 gün hele de doktorun iyiyse ohh , için temizlenmez ee en büyük yalan en güzeli SEZARYEN 😅👍🏻