Ayten7738
kuzum benim yani iyi geçmesine çok sevindim bebişin sağlıklı olmasınada çok şükür 🥰omurilik sıvı sızıntısı olabilir endişelenme normal bişeymiş o🙄uzan ve soğuk komplexs yap başına.aç kalma ve stres yapma Bebiş uyudukça sende uyu bide aktardan aldığım bi baş ağrısı için taş var naneli o beni baş ağrılarımda çok rahatlattı dene istersen.ayrıca bana haber verdiğin için çok teşekkür ederim ederim içimi rahatlattın keşke baş ağrın olmasa ya dua falanda var hamilelikte ağrı kesici içmediğim için hep böyle şeyler yaptım ve rahatladım aslında ılık duş bile iyi geliyor kuzum.senin için dua edicem inşallah geçecek bak bebiş yanında hamdolsun geçti bitti ve baş ağrında geçecek çok çok teşekkür ederim tekrar haber verdiğin için bebeğini kokla benim için🥰❤️