feyzaa34 küvez ve yoğun bakim ücretleri alamiyor artik hastaneler şunu şuraya bırakayım bi :) özel hastane karşiti olmaniza pek bi anlam veremedim. Belki doktorunuza denk gelmemişsinizdir ondan dolayi bôyle düşünüyor olabilirsiniz. Benim normal doğum yapma imkanim yok ben bunu bile bile özel hastaneye gidiyorum hamilelik özel bir süreçtir ve herşeyiyle doya doya yaşanmasi gerektiğini düşünüyorum :)