feyzaa34 canım her özel hastane bir değil ki bir tane saçma bir yer yüzünden çoğu doktor aynı damgayı yiyor ben özel kliniğe gidiyorum tabi herkesin kendi tercihi özel yada devlet konusunda fakat ben sezeryan istiyordum doktorum normal Doğum yapmam için neredeyse yalvardı bana :) ama şuan genital siğil yüzünden normal Doğum yapamayacağım :) birde ikisinin ücretide aynı