GuelGltkn bn ce imkan varsa özel hastane kesinlikle devlet teki gibi ilgisiz deiller her konuda ben 2 doğumumuda özelde yaptım ama devlette doğum yapan arkadaşlarımda var özelde el üstünde tutuyorlar doğum her zaman olan bisey deil ben ce boşuna gitmiyor paranız sunuda soyleyim para kazanmak için boşu boşuna bebegi almazlar cunku kuvezler ücretsiz ne kadar yatarsa yaysın ücret ödenmiyor ve doğum yaptığım hastanede kuvez yoksa başka hastaneye sevk edildiyse yine ücret ödemiyorsun doğum yaptığın hastane karşılıyor