Kaderozy iremmms 1 ay arayla 3 defa dusuk yapmissin hic rahmin toparlanmasina firsat olmamis keske ara verseydin biraz cok fazla dusuk erken dogum riskide yapiyor bildigim
Busimss iremmms benim doktorum da özel muayenesine gidiyorum hatta. Özel Çınarlı hastanesinin De ortağı kendisi. Tınaztepe özel hastanesine yönlendirdi orası tanıdığı olduğu için ve 550 tl kan pıhtılaşması ve kromozom testlerinin hepsini hallettik. 2 haftaya da sonuç geldi elimize. Hiç birşey çıkmadı çok şükür ama rahim filmi istemedi benden. Şimdi gerekli vitaminleri kullanıyorum bakalım herşeyin hayırlısı. Bence iyice araştır.
ManolyaZorAltun iremmms benimde 6.5 haftada gidiyordu 2 düşük kurtajimda oldu 1 kimyasal gebelik toplam 3 defa hüsran oldu genetik test yaptım taşıyıcı çıktı iğne verdiler rahim de felan bir sorun yoktu.. ancak benim hocalık da olduğundan hangisi ii geldi bilmiyorum şimdi kızım 2 yaşında çok sukur
iremmms ManolyaZorAltun muska mi yaptırdınız bende iyi bir hoca önerdiler görüştüm.ummu sıbyan var sende dedi hoca muska verdi
Semisko Levelmas tutunmasına sevindim ❤️ Doğumdan sonra bi ay daha kullanacakmışım iğneyi 😒 hiç zevkli değil bence 😏
Pnrarvn iremmms canım ben 17-10-6 haftalık düşükler yaptım 10 dan sonra testleri yaptırdık genetik olarak eşimle bende sorun çıkmadı ama bebeğim 69 kromozomlu çıktı doktor bunun tekrarlamıcağını söyledi bidaha hamile kaldım oda boş gebelik çıktı. Kromozomlarımız normal ama bende kan pıhtılaşması vardı. Şimdi çok şükür 36 haftalık hamileyim iğne kullandım hamileliğim boyunca bnm riskli geçti çünkü ben düşük yapmadım hep kürtaj oldum ve büyük kayıplarım olunca rahmim çok zarar gördü. Ama bugünlere geldik. Kan pıhtılşamasına kesinlikle baktır erken dönem kayıpların en büyük nedeniymiş
syntugce iremmms cnm istanbuldaysan çapadan infetilide bölümünden randevu al gerekli tüm testleri genetik vs tümünü ücretsiz yapıyorlar. rahim filmini özelde cektirdim ben 650 tl.
ManolyaZorAltun iremmms tek muska olmuyordu bende..bir sürü dualar sular yapıldı kuller yakıldı 1 ay uğraştım sonra kurtuldum çok şükür beni rahatsız da ediyorlardı hamile kaldigimda
Simya34 iremmms canım maliyetli değil,ben araştırma hastanesine gittim 3 kaybım var dedim,12 tüp kan aldılar,testler 2 ay sonra çıkacak,bir lira ödemedim.
Hnfe iremmms 2 kere arka arakaya dusuk yaptim kap durmasi sebebiyle.genetik testte hic bisey cikmadi simdi 25 haftalik hamileyim
Hnfe iremmms hayir ama 12.haftada kanamam olmustu progestan kulllandm.18.haftaya kadar yattimm iş yapmadim.sukurler olsun 25.haftaya geldik