Ben varım. İlk gebelikte kalbi durdu, 2. Si boş gebelik ve bu ilk iki gebelikte kürtaj oldum. 3. Gebeliğimin doğal düşüğünü 2 ay kadar önce yaşadım.
İlk bebeği kaybettiğimde hemen tüm testleri yaptırdım ve kan pıhtılaşmadı çıkmıştı.
2.-3. Gebeliklerimde iğne kullanmama rağmen tutmadı.
Şimdi başka bir doktora gidiyorum. Folikasit,coraspin( kan sulandırıcı aspirin bu) ve gebelerin ya da gebe kalmak isteyenlerin kullandığı içinde 17 vitamin olan vitamin hapı.
En son rahim filmi çektirdim ve şimdi adetim. Bu ay inşallah bebek deneyeceğiz.
Ne diyeyim Rabbim en kısa zamanda acılarını göstermeyeceği evlatlar nasip etsin. 🙏