ZeynebFuad Eyer ust uste dusuk olursa hamile kaldiniz kalp atisi duyuldu altdan iceride dikis atiyorlar. 12 haftaya kadar. Boyle bisey oneren oldumi?
ManolyaZorAltun iremmms tek muska olmuyordu bende..bir sürü dualar sular yapıldı kuller yakıldı 1 ay uğraştım sonra kurtuldum çok şükür beni rahatsız da ediyorlardı hamile kaldigimda
iremmms ManolyaZorAltun banada 1 muska verdi ayriyeten bir kağıt verdi bunu suya köy yazısı bozulunca 3 ay boyunca adetlerden sonra bu suyu iciceksin dedi onu içiyorum şimdi birde bi suya 41 adet meryem süresi okuyup onu iç dedi
saka36 iremmms canım bi akrabamız tam 6 düşük yaptı üstelik bir defasında ikizdi. En sonunda toksoplazma buldurlar ondan oluyormuş. Şu an 7. Doğurmak üzere
Hnfe iremmms hayir ama 12.haftada kanamam olmustu progestan kulllandm.18.haftaya kadar yattimm iş yapmadim.sukurler olsun 25.haftaya geldik
ZeynebFuad iremmms bizde Azerbaycanda bir cok doktor oyle yapiyor. Matka yeni cocugun icinde oldugu alan kayqanlasmis oldugu icin dusukler oluyor. O yuzden dikis atiliyorki dusmesin ve bebek rahme yapissin.
_mucizem Bahar33 doktoru beklemeden eczaneden ecopirin almanızı öneririm. Doktorlar hamile kalır kalmaz göbekten iğneye bile başlatıyor beklemeyin keseyi 😔