esra1907 benım 28. Haftada başladı erken doğum riski rahım kısalıgı aynı şekilde bende nidicard ve progestan kullandım şuan 36. Haftadayım kendine dikkat edince bide rahat olursan hiçbir sıkıntı olmıyor bir haftadadır bıraktım ilaçları herşey yolunda