Ahh bende ayni sebepten bir post actim ama yazan olmadı. Ikizlerimi bekliyorum.31 +5'im doktor muayenemde 3 cm aciklik cikti. Nts baglaninca kasilmalarda cikti. Simdi hastahaneye yatisim verildi.en az 2 gun kalacakmisim. Insallh kuveze ihtiyaclari olmaz cok korkuyorum yurtdisinda yalnizim.😔