Ahidem32 aynen öyle ama yinede her şüphende ulaşabiliyorsan doktoruna ulaş keşke arasaydın keşke bilgi verseydin demesin sonra en ufak bir keşken olmasa bile insan kendini suçluyor bazen o yizden ben herşeyde arıyorum artık bıktı benden doğurtup kurtulmak istiyor 🙈