Canım 30. Haftamda 10 gün önce hastane yatisim verildi hem sancim vardı hem rahim agzim kısalmış doktorum 15 dakikada bir nidicard verdi hastanede yatarken sonra saatte bir öyle öyle şu an günde 3tane içiyorum ayrıca progestanda iciyorum şükür 10 gün geçti bile ama wc harici kalkmam yasak ilaçlarını düzenli alıp kalkmadan yatarsam inşallah geçer haftalar 🙏🏼🙏🏼