NimetDilmen 27 gün oldu doğum yapalı bende senin gibiydim şancı kısmında zorlandım yalan yok herkesin acı eşiği farklıdır ben çok cani kıymetli biriyimdir ilk başta zorlandım sonra burda okuduklarım istgramd okuduklarım geldi şancı geldikçe comeldim annem belime masaj yaptı nst dışında hiç yatmadım dikisim biraz fazla oldu ama senin olmaya da bilir ikinmayi ilk başta yapamadım ama öğrenince 2 3 ıkınma da kızım doğdu 41.haftada suni ile doğum yaptım 3840 kilosu bol dua