Ben 2.sezeryanı olucam perşembe.İlk doğumumun ve bunun normal olması için neler vermezdim.Herşeyin doğalı en güzeli.Ağrılarını çekip doguracaksin ve bitecek.Sezeryanda ağrı sizidan bebeginle ilgilenemiyosun.Başkasına muhtaçsın en az 10-15 gün.Herşey yolunda giderse hiçççç korkma.