Kesinlikle şükretmelisiniz bence midesi bulanmayanlar olarak. Tam iki hafta hastanede yattım mide bulantısı yüzünden serumla beslendim ilaçla durabiliyordum. 21 haftalık olucam hala sabahları kusuyorum. Tam geçml değil. Asıl midesi bulanan kişilerde bebekle ilgili değil. Kendi vücut sağlıkları sıkıntılı olduğunu biliyorum: Bebeğim herşeye rağmen iyi çok şükür ☺️