Bsrozsr07 saçma canım yaa hiç takılma midesi bulanmayanlar gerçekten çok şanslı biraz irsi biraz da bunye meselesi sanırım benim ilk zamanlar o kadar yoğundu ki tükenmiştim artık kusmaktan gün içinde 5 6 kez kusuyodum şuan 7. Aydayım yani 28 haftama girdim hala sabanları aşırı bulantı ile uyanıyorum ilk 3 ay zor sonra geçer dediler ama geçmedi yani her hamilelik kendine özel o yüzden hiç umursama:)