Bsrozsr07 33+5 deyim canım bir kere bile bulanmadı çok şükür. Bulantının sağlıkla bir ilgisi olduğunu sanmıyorum, bulantım olmadığı halde bebeğim gayet sağlıklı şükürler olsun. bulantın olmazsa kendini şanslı say canım daha ne istiyorsun 🥰 Allah bulantısı olanlara yardım etsin çok zordur onlar için. Ben belirtisiz hamilelik yaşadığım için hamile olduğumu bile hissetmiyordum 😂