SemaSalihh birde kızlar eğer öncesinde varsa hamilelikte bağışklık düştüğü için artıyo illet şeyler bağışıklık sistemi çok önemli.
Nur___ SemaSalihh normal doğuma engel olacağını bilmiyordum randevuda söyleyeyim. İnş. Siğil 7 değildir 🤲
SemaSalihh Nigdelianne Bu siğil canım eşimdekilerde böyle çünkü. Bende netten buldum bendeki olanlardan atıcam ama resim bi türlü yükleyemiyorum yeniyim bu uygulamada
Nigdelianne SemaSalihh google hızlı resim yükle yazın çıkan sayfada dosya seç diyor resmî yukleyin alttaki linki kopyalayıp buraya yapıştırin
Cihan_Berk Nigdelianne doğum yaparken zararı olabilir, bende de çıkmıştı hamilelikten dolayi, elma sirkesi ile pamuğu ıslatıp siliyordum günde 2 defa geçti, şimdi normal doğum yapacam allahın izniyle
Cihan_Berk SemaSalihh bendekiler biri rahim ağzındaydı diğerleri dudağın iç kısmında nasıl desem kırmızı karnabahar gibi parça parça gibi, resim yüklemesini bilmiyorum canım
Nigdelianne SemaSalihh seninkiler çok icteymis canım belki de bu kadar iç kısımda olduğunda bulaşır diyorlar benimki diş kısımda et beni mi siğil mi bilemiyorum
SemaSalihh Nigdelianne doğru seninkiler dışrı yinede gözük ihmal etme. bendekilere siğil tanısı koymadı doktor sonuca göre hareket edeceğiz dedi