Nigdelianne Arkadaşlar genital sigil var bende ama yeni oluşmadı. Çocukluğumdan beri var. Bunun zararı olur mu acaba doğuma ya da bebeğe 😑
SemaSalihh Nigdelianne Kesinlikle ilersi daha kötü hastalıklara çevirebiliyor bendede var ama yeni oldu simir testi yaptırdım normal doğum olmaz dedi doktorum sende bian önce tedavine bak.
Cihan_Berk Nigdelianne doğum yaparken zararı olabilir, bende de çıkmıştı hamilelikten dolayi, elma sirkesi ile pamuğu ıslatıp siliyordum günde 2 defa geçti, şimdi normal doğum yapacam allahın izniyle
Nigdelianne SemaSalihh Bende çok önceden vardı bazıları hamilelikte oluşuyormuş farklı şeyler mi acaba
SemaSalihh Nigdelianne canım ben de özel hastanede kadın doğumcuya gittim hamilelikten olduğunu söyledi doğumdan sonra geçer dedi ben de de hamilelikte oluştu daha öncesinde yoktu ama eşim de de Siğil var o yüzden şüpheliyim ayrıyetten devlet hastanesi nde kadın doğumciye gittim erkek bir doktor siğil göremiyorum ama yinede testi yapalım dedi ve simir testi aldı 20 güne çıkacak benim de doğum yakın ben de korkuyorum ki testin sonucu çıkana kadar doğum yaparım diye çünkü eğer gerçekten siğillerse kesinlikle normal doğum önermiyorlar ben de istemiyorum
Nur___ Benim de girişte üç dört tane çıkıntı var ama siğil mi bilmiyorum, normalde elimde bi kaç tane var 😑gidince sorayım madem
SemaSalihh Nigdelianne canım vallahi ben hiç hissetmedim uzun bi plastik çubuk sokup sıvı alıyor hiç hissetmedim.
Nur___ SemaSalihh normal doğuma engel olacağını bilmiyordum randevuda söyleyeyim. İnş. Siğil 7 değildir 🤲
Dezehs Nigdelianne canım hamilelik yada öncesi fark etmiyor sanırsam bazıları doğuma engel dio bazıları değil dio bende soracağım iste