Cihan_Berk SemaSalihh bendekiler biri rahim ağzındaydı diğerleri dudağın iç kısmında nasıl desem kırmızı karnabahar gibi parça parça gibi, resim yüklemesini bilmiyorum canım
SemaSalihh Cihan_Berk https://i.hizliresim.com/dLZp94.png böyle bişeymi canımm?? Bendekiler böyle eğer sendede böyleyse bende sirke sürmeye başlayacağım tamamen kayboldularmı
Cihan_Berk SemaSalihh Evet tamamen geçti 5 güne hepsi geçti sürerken yakıyor ama 3 dk sonra geçiyor yakması, birde saf elma sirkrsinden al kullan,inşallah faydasını sende görürsün
SemaSalihh Cihan_Berk bende elma sirkesine başlıyorum bugünden itibaren inşallah geçerler başka bişey uyguluyo musun
Cihan_Berk SemaSalihh yok yıkadıktan sonra sirke sürüyordum sadece, hepsi geçti gitti, kaş haftalıksın buarada