Nesoo Geçmiş olsun öncelikle, ablamda kimyasal gebelik geçirmişti kasım ayında şu an onlarda çocuk istiyor ne zaman olur bilemem ama doktor 3 ay korunmalarını söylemişti vücudunun kendine gelebilmesi için. Anca hazırlıyor kendini vücut. Sağlıklı beslenin ve korunmayın korundugunuz kadar gecikir hamilelik ve ağır ilaçlar kullanmayın ablamda idrar enfeksiyonu geçiyordu ve hamile oldugunu bilmiyordu biz enfeksiyon ilaçlarından dolayı kimyasal gebeliğe dönüştüğünü düşünüyoruz. Oldukça dikkat edin ve yumurtlama günlerinde ilişkiyi tercih edin ama hamilelik için kendinize çok dikkat edin..