Nesoo bende Kasım ayında kimsyasal gebelik geçirdim. Aynı şekilde. Ondan 4 ay sonra yanı Mart atında hamile olduğumu öğrendim. Allah’a şükür şuan 7 haftalık olduk. Doktora gittiğimde onu gebelikten saymıyoruz demişti. Sadece vücudun kendini hazırlıyor demişti. İnşaAllah sende kısa sürede hamile kalırsın, Rabbim gönlüne göre versin. Rabbim kimseye evlat hasreti yaşatmasın🙏