Kızlar merhaba. Ben ilk kez hamile kaldım ancak kimyasal gebelik olduğu anlaşıldı. Bir gün sonra da adet oldum. Kanamam çok fazla ve ağrılı geçiyo. Bundan sonraki süreçte hamile kalma ihtimalim nasıl sizce? Daha önce yaşayan var mı? Lütfen cevap yazar mısınız bilginiz varsa