Ozlemtrh memnunum elhamdulillah iyi Güler yüzlü bir doktor çok yoğun sadece randevuları geç alıyoruz onun dışında çok iyi doktor Konya da sayılı doktorlardan birisi bence o hastanede çalışan hemşire arkadaşlarım var, Fuat beyin eski ebesi de arkadaşım ve tanıdığım 3 5 kişi de doğumunu yaptırdı memnun herkes. Asla Sezer’den olsun diye düşünen bir doktor değil normal yoğunluklu bence inşallah doğumlarımız kolay olur ☺️ Sizin kaç haftalık doğum ne zamana☺️