Cemileakn Arkadaşlar aranızda suyu az olan ya da azalan var mı 31 haftalıkken 😏varsa nasıl bir yol izlediniz ?
Fmy00 Tubabulat2018 aynen canım geçen sordum işte sezeryan ise önceden gününğ ayarlayıp odayı tutuyosun benimki normal olunca doğum yapacağım gün soracagız işte varsa boş oda tutacağız zaten birgün kalıcam bi sıkıntı olmazsa 100 lirada iyi yani gece rahat yatarız en azından
Tubabulat2018 Fmy00 haklisin bence cok cazip bi miktar suanlik benimkide normal gozukuyor olmadi bizde oyle yapariz yani oylr bi imkanimiz varsa niye olmasin
Fmy00 Tubabulat2018 evet canım ya her yerde iyi de kötü de illaki olur burası en iyisi bence devlet has. Olarak araştırmaya felan hiç gitmem zaten hem evime uzak hem bende hiç begeneni duymadım
Aysegul_42 Havvanurerolll Hüsnü Alptekin 2500 lira civarı diye biliyorum sizde mi medicana hangi doktor
Reyhan_boztoprak ikibebeliana hangi doktora gidiyorsun canım bende medicana gidiyorum ama karar veremedim doktorlarda
Deletedmom0041 Ozlemtrh Ben aylardır öyleyim ya alerjik astımım var ilaç kullanamayınca çok çektim bu bahar. Şimdi de kız aşağı inmiş iyice elleriyle aşağıdan itekliyor oturamıyorum ayaklarıyla yukarıdan itekliyor nefessiz kalıyorum. Zor durumdayım yani 😑
Konya_gelini Deletedmom0048 evet canım iyi bi doktor. Doğum ücreti de diğer hastanelere göre daha uygun