Sultanas Fmy00 teşekkür ederim peki doğum hakkında bişey duydunuz mu o hastaneyle ilgili güler yüzlüler miymis biraz orada çalışanlar hakkinda kötü bahsediyorlar
Sultanas Ozlemtrh keşke izin verse baya iyi erkek doktorlar söylüyorlar ama ikna olacağını sanmıyorum bende erkek doktordan çekiniyorum bi yonden çatı muayenesinden dolayı
Ikizdeniz Sultanas evet baya baya yoğun ben baştan beri gidiyorum normal doğuma girmiyor galiba sezeryana giriyor ama bilmiyorum çok güveniyorum bende riskiyim zaten ikiz hamileyim devam ediyorum artık
Fmy00 Sultanas valla canım o şans gibi herhalde kimine soruyorum çok iyi diyor kimi kötü diyor bende çok kararsızım aslında ama özelde doğum yapacak durumda değilim doktorumdan da çok memnunum doğuma denk geliriz inşallah diye dua ediyorum
Derryaa Ozlemtrh yok canım çünkü aşağıda benm oğlan çok yiyince oluyor bazen yürüyüşe başladım bir haftadr 1 saat karnım acıyor çok setleşiyor biran önce doğsa diye bekliyorum
Sultanas Fmy00 anladım bende başka şehirdeydim konya ya yeni geldim de önceligim devlet hastanesi bulamazsam artık ne olacak bende bilmiyorum
Julican Günaydın Konya Anneleri, bende konyadayım. Medova Fuat Demir. Birde Ahmet Başaran a gidiyorum. İkiz, 24+5.
Tubabulat2018 Fmy00 doguma ilgili guzel seyler duydum odaları filanda cok büyük ve 2 kisi yatiyor hosuma gitti. Sen neler duydun
Fmy00 Sultanas özel hastaneler çok pahalı ya yoksa özele giderdim o yüzden bu hastanede yapıcam temiz bi hastane en azından allah yardımcımuz olsun
Fmy00 Tubabulat2018 odalarını biliyorum canım uç yaşımda kızım hasta olduğunda beş gün yatmıştık hem büyük hem de temiz yeni bir hastane bide ayrıca özel odada tutabiliyosun günlük 100 lira sanırsam dogumuda genelde iyi duydum ama burada bi post görmüştüm hiç iyi değil diyordu o biraz aklımı karıştırıyor sadece ama mecburen burada yapıcam inşallah iyi insanlarla karşılaşırız hepimiz
Tubabulat2018 Fmy00 özelden hicbkr farkı yok hatta daha iyi canim ben hamileyken enfeksiyondan dolayi yattim cok ilgililerdi. Gezme firsatim oldu o yizden yenidogan servisini cok begndim hatta esimde gördü onunda icine sindi. Eltim egitim arastirmada yapti iyi degildi yani
Fmy00 Tubabulat2018 aynen canım geçen sordum işte sezeryan ise önceden gününğ ayarlayıp odayı tutuyosun benimki normal olunca doğum yapacağım gün soracagız işte varsa boş oda tutacağız zaten birgün kalıcam bi sıkıntı olmazsa 100 lirada iyi yani gece rahat yatarız en azından
Fmy00 Tubabulat2018 evet canım ya her yerde iyi de kötü de illaki olur burası en iyisi bence devlet has. Olarak araştırmaya felan hiç gitmem zaten hem evime uzak hem bende hiç begeneni duymadım