Ikizdeniz
Evet akademide. Ben 30 haftaya kadar başkasina gidiyordum. Kadın beyhekime geçince doktorsuz kaldım. Arzu Acar ı bir çok kişiden duymuştum bu hafta tanışmak nasip oldu. Ben çok sevdim. Son haftalara geldim riskliyim ona rağmen takip etmem demedi uzun uzun baktı ilgilendi. İçime sindi yani 😊