Aysegul_42 ikibebeliana Benimde medicanada olcak 36+5 iz bizde 🤗sağlıkla alırız İnşaAllah yavrularımızı
Reyhan_boztoprak ikibebeliana hangi doktora gidiyorsun canım bende medicana gidiyorum ama karar veremedim doktorlarda
Jaleserkan Ozlemtrh Aysel kamere gidiyorum ben canım ☺️ Gebeliğimin ilk 3 ayında Fuat beye gidiyordum daha sonra Aysel Hanım gelince hemen ona geçiş yaptık gayet ilgili samimi çok Güleryüzlü hekim 🙏🏻😇
Deletedmom0041 30 haftalikken doktorsuz kalınca hızlıca akademi hastanesine karar verdim ben inşallah orada doğacak kızım 😍
Deletedmom0041 Cemileakn Doktorunuz kim? Ben tavsiye üzerine Arzu Acar a gittim. Çok sevdim ilgili bir doktor gibi geldi. Ya da artık son çarem olduğu için mecburiyetten içime sindi bilemiyorum 😁