Naznaz Normal doğum tabi daha iyi daha sağlıklı ama illa normal doğuracam diye şartlamadım kendimi sağlık sorunum da var kalp çarpıntım çok oluyor korkup heyecan yapıp nefessiz kalırsam zaten doğuramam riske atmak istemiyorum ayrıca çatı darlığım da var bundan da çok korkuyorum sırf bu yüzden alttan muaneden olmak istemiyorum o yüzden daha doktor bisi demeden sezaryen kararı aldim🙈