Deliana 22 gün oldu doğum yapalı.41.haftada tam suni verileceği gün kendi sancım geldi.sabah 7den 2ye kadar sancı çektim ama her sancı arkasından kustum ,bazılarında böyle oluyor dediler.bi gün öncedende bişey yeme suni vercez demişlerdi açtım da ama her sancı arkasından kusunca bitik düştüm . Sonra da zaten bebeğin kafası kanala girmiyo diye apar topar sezeryana aldılar .onlar almasa ben yalvaracaktım zaten çünkü kusmalar yüzünden normal doğurmaya hâlim kalmamıştı.