Deliana 40+4de dogum yaptim.Ben soyle düşünmüştüm suniye dayanamazsam 4cm acikliktan sonra epidural yaptiririm.Doktorumda zaten en fazla 8 saat suni sanci vericez demişti.Hic ilerleme olmazsa da tabi mecbur sezaryan.Ama o kadar hizli ilerledi ki.Edpidural almama bile firsat kalmadi.Tabi doktorunuz daha iyi bilir ama baska sebepler yoksa olmaz diye birsey yok.