Deliana hiç korkma anlamıyorsun bile genel mi epidural mi yoksa spinal mi bilmiyorum ama benim ki spinal oldu belden aşağını iki dakikada uyuşturuyorlar sadece dokunmalarını seni ittirmezlerini falan hissediyorsun ama sıfır ağrı 5 dakika bile sürmeden Bebrği çıkarıyorlar sonra dikiyorlar gönderiyorlar zaten ayaklarını hissedene kadar kalkamıyorsun sonra ilk ayağa kaldırdıklarında dinlen deseler de bakma yatınca kalkmak çok çok zor oluyor ilk başta beli bükülü yürüyorsun ama bir kaç adım sonra doğruluyorsun 2 hafta öyle geçti benim için inşallah yardım edecek olanın vardır ben tek başımaydım bebem ağlardı ben Kalkan’a kadar ağlardı kurban olduğum eşin nerde deme hiç yanımda olmadı benim bir mamayı bile zorla yaptırıyordum çok yalnız kaldım ben yataktan kalkamazken bile yardım etmezdi ederse de çok az yani bebeği beşikten alır bana verirdi sadece ama olsub bugünlerime şükürler olsun büyüdü oğlum