Srnkrbrn annesioglu bence söylemesi çoook çok hoş babası yiğitim napıyor falan diyor böyle ay tarifi zor allah herkese yasatsın 🌸 zorluguna gercekten zor ben epey arastırdım ya cılgınlar gibi 😂
annesioglu Srnkrbrn evet yiğitim demesi güzel oldu doğru 😊 ama yiğitler çok yaramaz oluyormuş araştırdım ve bi o kadar da zeki oluyorlarmış 😍
Anneyimmmmm annesioglu benim oğluşumun adıda yiğit çünkü 😍 isimlerinin anlamını taşıdıklarına inanıyorum ismi gibi yiğit olsun diye Yiğit 💙🤗
Srnkrbrn annesioglu ay canları sagolsun simdiden belli ama benim cidden hiçdurmuyo sanki devamlıti tekme hareket halinde 😂😂
Tugbaharun34 annesioglu bizde metehanla yiğit arasında kararsız kalmıstık .Metehan da karar kıldık ☺😉😉 annesioglu annesioglu
Asilalaz Ay yiğit ten gına gelfı artık zeynep ısmı gıbı herkesın adı gıgıt ya .metehan daha guzel kısaca mete dersınız 😅