Asilalaz annesioglu yiğit yani .hep bı parka gıdıyoruz bı dolu cocugun adı yıgıt .o kadar cokkı gına geldı duymaktan
Deletedmom0032 annesioglu bende oğlum olursa ya yiğit Aybars yada Metehan koyarım diyordum iki isim de çok gzğel ama Metehan daha dolu dolu ve hoş geliyor zaten mete olarak kullanıyor gençler 😄