anapanda12 annesioglu metehan ve yiğit ismini bi arada görünce aklıma geldi. Siz gönlünüzden geçeni koyun çünkü bi ömür siz sesleneceksiniz ona ismiyle içinize sinsin
Nurecren annesioglu Eşimde hep Yiğit istiyo cok hos bi isim bende Yağız istiyorum Yağız olacak 🤗 Yiğit cok hos ama anlamı cok güzel bence koymalısınız 😍🤗
Bts annesioglu aynen zor ama metehan yeğenimin adı çok uysal ve eski Türk isimlerinden yani ne bilim çok seviyorum o ismi akıllılar çevremdeki metehanlar 😇