Nurecren annesioglu Eşimde hep Yiğit istiyo cok hos bi isim bende Yağız istiyorum Yağız olacak 🤗 Yiğit cok hos ama anlamı cok güzel bence koymalısınız 😍🤗
Mlssa annesioglu En sevdiğim isim oğlum olacak olsa koyucaktım ama kızım olacak☺️ Çok hoş bence hem eski hem modern gibi gelir hep bana Yiğit ismi👍🏻😍
annesioglu Mlssa yaaa öyle mi teşekkür ederiz bizim içinde yiğit ismi daha ağır basıyor 😊 siz kaç haftalık oldunuz 😊isminiz belli mi 😍
annesioglu espalp biz de kararsız kaldık işte ikisi de güzel olunca 🙈😊 ama biri olmalı 🙄😄 bizim için yiğit dana ağır basıyor ama bilemedik ne zormuş 😄😄
annesioglu Mlssa kızım olursa düşündüğüm isimler arasında 😍 çok hoş ve tatlı 😇 Sağlıkla doğsun inşallah 💗💗💗🌸
Srnkrbrn annesioglu benim oğluşumun adıda Yiğit olucak o yüzden yiğit bende cok düşündüm metehan alparslan alperen aybars öztürkce isim arastırdım hep ama söylediğim isim grupların cogunun anlamınjn içinde yiğit kişi olarak var anlam bakımından biz yiğitte karar kıldık o yüzden 🌸👨👩👦 benden artı bir YİĞİT için 💙
annesioglu Srnkrbrn doğru demişsiniz 🤗 işte bu yüzden bizim içinde Yiğit ismi ağır basıyor çünkü anlamı, adının içinde 😇 ama söylenmesi zor mu olur dedik ondan kararsız kaldık 🙈 ama bi yandan da Yiğit demesi de asil oluyor 😍😍😍 ne zormuş bu isim seçmek 🙈
Srnkrbrn annesioglu bence söylemesi çoook çok hoş babası yiğitim napıyor falan diyor böyle ay tarifi zor allah herkese yasatsın 🌸 zorluguna gercekten zor ben epey arastırdım ya cılgınlar gibi 😂