Nesli07 Slinn ben ebebekten aldım canım çok güzel ordan almanı tavsiye ederim 5 al 4 öde kampanyası vardı ben alırken
Sedaaa87 Lovelies ben işteyim de neyseki anneme aldırabildim. Küvet güzelmiş zaten onun iyisi olsa ne olacak? Oyun halısı da fisher price markaymış, onu da aldırdım. Akşam da zıbın mendil bakarım kendim
Bubu84 A_S_K doğum ağustos 15 askılı ve kısa kol iki çeşit zıbın vardı 0-3 ,3-6 ,9-12 bide 12-18 ay vardı ben kısa kol olandan aldım
dvran22 ozguk rica ederim canım ben o küvet takımını almamıştım ama bir çok kişi takamamıştı bu yöntemi söylediler ..demek ki biz yanlış yerden takmaya çalışıyorduuk😂😂
Rrraaaiiinnn A_S_K ben alezi hepsi buradadan aldim 18 tl ye geldi ustune su doktum alta su gecirmedi memnun kaldim bim e gelen alez olcusu yatagimiza uymuyordu zaten hepsi buradadan alin isterseniz tavsiye ederim
Lovelies A_S_K anladım evet banada yüksek geldi gibi sanki ama tam sıck ortamda yıkarsan sorun olmaz diyendüşünüyorım acıkcası
Lovelies A_S_K ay evet narin oluyor vucudu :) nasıl yapacz peki ya :) insan yıkamaya kıyamaz şimdi düşündm de :))