Anakucagi oyun halısı biberon emzik aldım aventtende alicam ama deneme amaçlı biberonu hosuma gitti.. ayrıca zıbın atletten 9 paket aldım mali cok iyi cunku 0-3 ay 9-12 ,12-18 hepsinden aldım dışarıda ikilisi en az 25 tl cunku.. ağız mendili de aldım 3 paket o da çok iyiydi ama 5 li zıbın seti var onu almadım mali iyi değildi bide reflu yatağı aldım kumaş olarak iyi degil ama bence rahat uzerine pamuklu kumaş diktiricem mis gibi olacak:) a101 den küvet vs almıştım onlar daha cicili biciliydi bimdeki cok sadeydi