Sevincakarsu kuzum , bebiş klao atışından sonra görülüyor 🙆 ama ultrason resmi verdiyse sana kesenin içinde nokta gibi biraz irili bişey görüyorsan o bebeğin yolk'dur. Yolk dediğim şeyde plesanta oluşana kadar bebeği besleyen şey Yani bos gebelik değildir 😊