Selda-ceken Bende kolan hastanesinde yaptırdım 440 tl ama prinatoloji uzmanı yaptı çok memnun kaldım 20 dakika baktı 4 boyutluda gösterdi bebegi ve tek tek tana tane herşeyi anlattı ve baktı 75 tl de kendi doktoruma ödedim muayne ücreti pahalı ama çok önemli bence detaylı iyi bir doktor olması şart
Esesen Selda-ceken keşke bütçem olsa da gidebilsem ben de özel istiyordum ama memnun kalmazsam özele de gideceğim mecbur
yasamnidamom Esesen Kesinlikle valla öyle , doğum fiyatı çok pahalı işte ya gözlerim yüksek derecede bozuk benim , normal doğumda kör kalma ihtimalim çok çok yüksek olduğu için mecbur mı sezeryan fiyata bakiyosun 6 binden başlıyor 🤦
yasamnidamom Esesen İyiyim kuşum şükürler olsun hep temiz çıktı sonuçlarım şimdi de yavruma hamileyim işte 🥰 Şükürler olsun atlattım 😊
Esesen Nur___ niye ki ben bugün aradım zübeyde hanımı dedim detaylı ultrasonu en erken ne zamana veriyorsunuz danışmadaki hanım o gün ya da bir sonraki güne dedi. Dedim suriyelikerden sıra gelmez diyordum ne erken böyle dedim biz kendi hastamıza öncelik veriyoruz dediler😊
Nur___ Esesen Allah Allah dün forumda baya baktım demekki yanlış tüh ya oraya alırdım hoş randevuyu iki hafta önce aldım ya, neyse bakalım haftaya görücez artık sen nezaman gidicen
Nisanurnur Devletten randevu almak zor olmasaydı yaptırırdımm ama 3 ay sınraya randevu verdi hepsindede perinatoloji bölümü yok zaten bugun özelde 550 tlye yaptırdım
Esesen Nisanurnur bu benim gittiğimde peritanoloji var kadın doğum hastanesi zaten o gün ya da ertesi gün çekiliyor dedi ama bilemedim normal ultrason mu zannettiler acaba hemen çekiliyor dediler çünkü
Esesen Nur___ 11 temmuza aldım canım özelde de 17 temmuza vermişlerdi devletten memnun kalmazsam oraya gidicem tekrar
Boncuk23 Esesen benimki de sami ulus kadın doğum hastanesi diye geçiyor ama gel gör ki özel ve devletin makinalar fark edior gerçekten. Tabi özel gibi yarım saatte bakıyor mu hepsi bilmiyorum. Benim 10 dk sürdü🙄
Esesen Nur___ yok tahlilleri devlette yaptırıyorum özele aylık kontrole gidiyorum da işte özel 500 tl deyince devlette çektireyim diyorum da emin olamıyorum
Nur___ Esesen olduktan sonra yazarsın buradan merak ettim bende araştırma dan memnun kalmazsam, ya özel yada zübeydeye giderim, malum özelde 500 tl
Nur___ Esesen arkadaşım başka şehirde kadın hastanesine gitmiş yüzünü resmini veremiyoruz demişler bide düzgün resim olsun istiyorum inş. Öyle olur ilgilenirler
Esesen Nur___ ya yüzünü bir dahaki ayda da alırım benim için önemli olan iyi baksınlar vücuduna yeter
ikicocuklubiranne yasamnidamom anladım canım o zaman mecbur 😐 bezmi aleme gidiyorum bende doç. Yakın olsaydı onu önerirdim sana Fatih’te özel gibi 😊
yasamnidamom ikicocuklubiranne Ah kuşum Fatih e ben gelene kadar yolda 5 kez kusarim , Doğum fiyatları hakkında bi bilgin var mı ? Doğum için belki çekilir 🤦