madl41 yaa bende sevmiyorum oyle seyi. Kedi yani tamam olsun bizimde kedimiz var hatta ama bazi yerlerde cok simartiyolar sandalyelerin masalarin tepesinde geziyo ustumuze atliyolar sokak kedisi yani herseye degiyo bitlimi kirlimi nerde yatiyo bilemiyosunuz yemekteykende bundan hic hoslanmiyorum. Yazin ara ara focaya gideriz raki balik yapmak icin herkes keyiflenir bana kabus olur disarda balik yemek kediler yuzunden hep tetikte olurum bitsede gitsek modunda😊 cok iyi anliyorum sizi