espalp Teşekkür ederim güzel yorumun desteğin için ❤ evet bende dondurma ve karpuz olayına hem fikirim çünkü 1 ay önce ayrıntılıda bişey çıkmadı ve ben bir haftadır her akşam dondurma ve karpuz tükettim urfada görev yapıyorum hava çok sıcak olunca fazla yüklendim ve dün su fazlalağı çıktı bir daha tüketmem dondurma ve karpuza elvada 😕