Evet internetten bi şey okuma canım. Hep en kötü ihtimaller sıralanıyor orada. Benim bebeğin suyu da fazla çıktı. Şeker yükleme yaptırdık. Bi şey çıkmadı. Yine de doktor şekeri ve tuzu azalt dedi. Dikkat ettiğim zaman düzeliyor. Azıcık salınca yine fazla çıkıyor suyu. Böyle böyle idare ediyoruz. 30 haftalığız şu an.